MALI PRINC

mali princMALI PRINC
Antoan de Sent Egziperi
2001, ćirilica, tvrdi povez, 106 str., 1 5 cm

Jedna od najčitanijih knjiga na svetu. Bajkovita priča pisana za decu, ali, isto tako, zanimljiva i inspirativna za odrasle, ili kako sam pisac kaže „namenjena svim onim odraslim osobama koje se još sećaju da su nekada i sami bili deca“. Priča koja nas lepom rečju na čudesan način dovodi do saznanja da su rad, prijateljstvo i ljubav vrednosti bez kojih čovek ne može da živi.

Više informacija:
MALI PRINC

One Response to MALI PRINC

  1. ikjasen kaže:

    Mali princ citat:

    Ovo je za mene najlepši i najtužniji krajolik na svijetu. To je isti krajolik kao i
    na predhodnoj strani, ali sam ga ja još jedanput nacrtao da bih vam ga dobro
    pokazao. Eto tu se mali princ pojavio na Zemlji, zatim je iščezao. Gledajte
    pažljivo ovaj crtež da biste bili sigurni da ćete da ga prepoznate, ako jednog
    dana budete putovali po Africi u pustinji i ako vam se desi da prolazite tuda,
    preklinjem vas ne žurite se, zastanite malo ispod same zvezde! Ako vam
    tada pridje neki dečak, ako se smeje, ako ima zlatnu kosu, ako ne odgovara
    kad ga čovek pita, pogodićete odmah ko je. Budite onda dobri! Ne ostavljajte
    me tako tužnog: pišite mi brzo da se on vratio…

Ostavite odgovor

